Inbox
Hoe kan ik weten wat Gods plan is?
Via boys-only@spirit.nl / girls-only@hgjb.nl kun je vragen stellen over alles wat jou bezighoudt! Deze keer de vraag: Hoe kan ik weten wat Gods plan is?
fridasterenborg@hotmail.com
23-05-2009 11:40:41
ik probeer goed de bijbel te lezen en naar de kerk te gaan maar soms lukt dat ook niet voor mij is naar de kerk gaan niet brood nodig als je gelooft wie God is en weet dat Jezus zijn zoon is die gestorven is voor onze zonden en met heel je hart gelooft dan kom je in de hemel maar toch wil ik wel naar de kerk gaan maar wijsheid zecht niet altijd alles
jkroon
15-09-2008 12:12:55
Ik merk dat God op verschillende manieren tot mij spreekt. Door het woord is een hele belangrijke. Wat er in het woord staat, moeten we leren te doen. Daarnaast door andere mensen heen en door de Heilige Geest. Wel is het moeilijk om de stem van de Geest goed te verstaan, maar gelukkig mogen we daarin groeien.
Arwin
31-08-2008 16:51:38
tsja:P misschien is dat per persoon beetje verschillend...
want voor mij is vooral van belang wat God zegt doormiddel van mijn medemens.. Daar haal ik mijn 'wijsheid' voor mijn levensweg uit.. en natuurlijk de Bijbel..
Je bent nog niet ingelogd! Log snel in om te kunnen reageren! | Nog geen account? Klik hier om een account aan te maken en profiteer van de vele voordelen! | |
|